Reklamace a Vrácení Zboží

Reklamace a Vrácení Zboží

POSTUP PRO REKLAMACI NEBO VRÁCENÍ

Pokud potřebujete reklamovat zboží nebo ho vrátit, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese dizzylandcz@gmail.com. Pošleme vám veškeré potřebné informace včetně adresy, kam zboží doručit.

Upozorňujeme, že náklady na dopravu při vrácení nebo reklamaci hradí zákazník. Zboží musí být odesláno ve stavu, v jakém bylo doručeno, včetně původního obalu. Doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu zboží.

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ

  • Zboží musí být vráceno do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Zboží nám zákazník dopraví na vlastní náklady
  • Zboží musí být nenošené a bez známek opotřebení.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (například přelepením lepící páskou pro účely dopravy).
  • Opakujeme původní obal (doypack) je zaliminovaný, v případě přerušení obalu reklamaci zamítáme a na náklady klienta posíláme zpětš
  • V případě, že zjistíme poškození zboží nebo známky opotřebení, reklamace nebo vrácení může být zamítnuto a zboží bude odesláno zpět zákazníkovi na jeho náklady.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Neposílejte zboží na dobírku nebo jako balík na parcel shop či poštu – takové zásilky nebudou převzaty.
  • Doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu zboží.

Těšíme se na vaši spolupráci a jsme připraveni vám pomoci vyřešit jakékoli problémy.